ענקית תכשיטי האופנה הדנית פנדורה (Pandora) מפרסמת תוצאות לא סופיות לשנת 2019, המצביעות על כך שהחברה עמדה בתחזיות המכירות השנתיות שפרסמה.

ברבעון הרביעי, מכירות התכשיטים באותן נקודות מכירה ירדו ב-4%, וכן רשמו ירידה של 8% במהלך השנה כולה. הנתונים הינם בהתאם לתחזיות שפרסמה פנדורה בתחילת 2019. ברבעון הרביעי נרשמה ירידה של 1% בצמיחה האורגנית במכירות, ובמהלך השנה כולה נרשמה ירידה של 8%. מפנדורה נמסר כי "מגמה שלילית צפויה במכירות באותן נקודות מכירה גם במהלך 2020. בנוסף, שולי הרווח התפעולי (EBIT) ב-2020, להוציא עלויות ארגון מחדש, צפויים להיות נמוכים מאלו שנרשמו ב-2019".

באוגוסט 2019, פנדורה חשפה את הזהות הוויזואלית החדשה של המותג, עיצוב החנויות, המוצרים ושיתופי הפעולה, וביצעה את "השקעת השיווק הגדולה בהיסטוריה של החברה".