ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) וקמעונאית תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם, סיגנט (Signet), משיקות קמפיין חדש לשיווק יהלומים טבעיים בשם Worth the Wait ("שווה לחכות"), הפונה לזוגות צעירים מדור ה-Z, שעתידים להינשא בשנים הקרובות.
הקמפיין כולל סרטון באורך 90 שניות, לצד גרסאות קצרות יותר של 30 שניות ו-15 שניות, ויופיע בנקודות מגע שונות עם לקוחות בארה"ב, כולל במדיה החברתית ובפלטפורמות שונות אונליין. הקמפיין יקודם באמצעות המותגים של סיגנט, ובהם ג'ארד (Jared), קיי (KAY) וזיילס (Zales), בחנויות ואונליין.
קמפיין היהלומים החדש הוא צעד ראשון בשיתוף הפעולה שעליו חתמו לאחרונה סיגנט ודה בירס, כדי להציג מחדש את המאפיינים הייחודיים של יהלומים טבעיים גם לזוגות צעירים בארה"ב. הוא מבוסס על תובנות שעלו מניתוח מידע על צרכנים, ומדגיש את סדרי העדיפויות של זוגות מודרניים, ואת הכיוונים שאליהם הולכות מערכות יחסים בימינו.
הקמפיין הושק לאחר חודשים של הדרכות אינטנסיביות שדה בירס העבירה לכ-20 אלף אנשי מכירות של סיגנט, במטרה להעמיק את הידע שלהם, ולאפשר להם להעביר ללקוחות את המאפיינים הייחודיים של יהלומים טבעיים.
מנכ"לית מותגי דה בירס, סנדרין קונסייה (Sandrine Conseiller), מסרה כי הקמפיין הוא חלק מגישה רעננה של החברה לשיווק יהלומים טבעיים, שנועדה לחבר את הצרכנים הצעירים לפלא שנקרא יהלומים טבעיים. "הקמפיין אמנם מבוסס על היסטוריית הפרסום האייקונית של יהלומים טבעיים, אך מביא גישה חדשה לגמרי, המבוססת על תובנות עמוקות לגבי מערכות היחסים של זוגות מגוונים בימינו," היא אמרה. "הרעיון המרכזי הוא לחגוג את המסעות האישיים, המאתגרים ומלאי המשמעות, שעוברים זוגות לפני שהם מקבלים את ההחלטה המהותית להתארס, במסע שמשקף באופן מושלם את מסעו של יהלום טבעי שנוצר בעומק האדמה".
צפו בקמפיין החדש