ענקית היוקרה ריצ'מונט (Richemont), חברת FARFETCH, וחברת Symphony Global של מוחמד אלבאר (Mohamed Alabbar), חתמו על עסקה שתהווה "נקודת ציון בדיגיטליזציה של תעשיית היוקרה", כך דווח ב-Rough&Polished.
על פי הדיווח, FARFETCH ואלבאר רכשו 47.5% ו-3.2%, בהתאמה, מחברת YNAP. במסגרת ההסכם בין הצדדים, ריצ'מונט תאמץ את הפתרונות הטכנולוגיים של FARFETCH.
במסגרת השותפות החדשה, ריצ'מונט ו-YNAP "ימנפו את הפלטפורמה הטכנולוגית של FARFETCH, כדי לקדם את התכניות שלהם לקידום מכירות היוקרה […] ריצ'מונט תאמץ את Platform Solutions כדי לקדם אסטרטגיה רב-ערוצית לבתי האופנה שלה, שיצטרפו אף הם לזירת המסחר של FARFETCH, תוך מתן דחיפה לקטגוריות השעונים והתכשיטים של FARETECH".
