יותר ויותר אמריקאים מתארסים במהלך מגפת הקורונה, ו"מסייעים לחזק את הביקוש לתכשיטי יהלומים", כך עולה מניתוח של ענקית היהלומים דה בירס (De Beers), שעליו דווח ב-Rough&Polished.

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), ציטט סקירה של חברות תכשיטים בארה"ב, שממנה עולה כי יותר זוגות מאי פעם רוכשים טבעות אירוסין משובצות ביהלומים, ואמר כי "המגפה דווקא קירבה זוגות רבים, ובכמה מקרים זירזה את הדרך לנישואין, לאחר שהקשר ביניהם העמיק כשחוו כשותפים את תקופת הסגר, על העליות והמורדות שבו".

מדה בירס נמסר כי מכירות תכשיטי חתונה הן מקור הביקוש העיקרי לתכשיטי יהלומים בחודשים האחרונים. בנוסף, זוגות "לעיתים קרובות משדרגים צבע, ליטוש וניקיון, יותר מאשר גודל".