ענקית התכשיטים מהונג קונג, צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook), מתכננת לפתוח עוד מעל 7,000 נקודות מכירה ברחבי סין עד שנת 2025, בתגובה להתחזקות הביקוש וצמיחת שוק הקמעונות בסין, כך דווח ב-Rough&Plished. נכון ליוני 2021, לענקית התכשיטים יש 4,850 נקודות מכירה.

בנוסף, חברת התכשיטים מסרה כי היא מצויה "בעמדה טובה […] לאינטגרציה רב-ערוצית עם אסטרטגיית הכוח הכפול שלה". החברה הוסיפה כי היא נעזרת באפליקציות קמעונאיות חכמות, כדי "לחזק את השירות לצרכן ושיעורי ההמרה, ולשפר את היעילות התפעולית". קמעונות בערוצים דיגיטליים צפויה להוות כ-12% מסך שווי המכירות הקמעונאיות של צ'או טאי פוק בסין עד שנת הכספים 2025. נכון ליוני 2021, ערוץ האונליין אחראי ל-9.5% משווי מכירות התכשיטים של החברה.

לאחרונה, צ'או טאי פוק הצטרפה לסיבג'ו (CIBJO – קונפדרציית התכשיטים העולמית), המקדמת שיתוף פעולה בינלאומי בתעשיית התכשיטים. סיבג'ו תיארה את הצעד כ"נקודת ציון ענקית".